و در نهایت

من عشق ورزیدن رو یاد گرفتم، با اینکه من عاشق خوبی نیستم.

خوشحال بودن رو یاد گرفتم؛ هرچند که این خوشحالی دلیلی بر غمگین نبودن نیست.

زندگی کردن رو یاد گرفتم. و زندگی درست توی تک تک لحظاتی که حالا و فردا و فردا و فردا از سر میگذرونی خلاصه شده.

 

با اینکه می‌دونم کسی اینجا منتظر من نیست پس از روز ها تلاش، این ها نهایت چیزی بود که می‌تونستم بگم.

 

 

 

وای سانبین

وای

وای

=))

یجوری شوع کردی پستتو که گفتم میخوای بری :""

نه بابا اینجا صرفا یه بخش کوچک و روزمره از زندگیست که در عین بی محتوایی گاهی بهش سر میزنم

سلاممم

من بعد یه مدت طولانی اومدم بیان الان نمیدونم کی به کیه 

ادرس وبلاگت برام خیلی اشناس و اینطور که پیداست اسمت سانبین هستش.. به نظرم اسمت اشنا نیست , یکم عجیبه بپرسم من شما رو میشناسم یا شما منو میشناسید ..

پ.ن : خیلی عجیبم ببخشید 

هاای

خوش اومدی 
من از وقتی اومدم بیان اسمم این بوده
فکر نمیکنم همدیگه رو بشناسیم:0
پ.ن: it's okay dude

مرسی عزیزم

جدی ؟ به هر حال خوشبختم 

منم همینطور ..

پ.ن : thanks bro

من هم خوش‌وقتم~

قشنگ بود:")

 

چطوری؟

:>


گود تو چطوری؟"^"

Lovely and true.

=))

Miss you and your girl bitch 

My girl?..

SHE IS NOT MY GIRL YET BUT IM FUCKING INAIWJAOSHSISJSKSJDJ

I don't give a fuck👍

Evil smile*

یاد چیز افتادم گرل این رد..مای گرل مای گرل مای گرل..مایییی گرللل..

وای مود XDDDD

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان