رمز پست بعدی:)

همینجوری الکی دلم خواست پست رو همینجا بزارم و رمز دار کنم...

انی وی

امیدوارم بتویند رمز رو پیدا کنید

نتونستید هم بیاین از خودم بگیرید اگه خواستید

نخواستید هم که کلا برید خونه عمتون به من چه؟

رمزی که باید پیدا کنید اینه:

تاریخ تولد من رو به میلادی باید پیدا کنید و اینجوری بنویسید مثلا با تاریخ امروز نشون بدم: 06102021

اینجوری

و اگه نمیتونید کی به دنیا اومدم هم یه راهنمایی داره

9 سال و 4 روز بعد از زمان تولد هانبین

فایتینگ:")

قالبت چههه گشنگ شدههه😍

مرسییی*-*

تاریخ تولد هانبین کیه:/؟

بگو=-=

هعی زندگی 

۱۹ ژانویه ۱۹۹۸

خود هانبین کی به دنیا اومده؟ "-"...

خب همینو باید برین پیدا کنید ㅋㅋㅋ

ولی چون میترسم با کیم هانبین قاطی کنید بهت میگم*-*
متولد ۱۹ ژانویه ۱۹۹۸ عه*-*

بازم خوب بود:/

اری افرین بر تو"-"\

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان