میتونید برید فحش هاتون رو کامل بدید+ جواب هاتون، همتون بیاید

کلیک

قشنگ برید خودتون رو خالی کنید فعلا

تا ببینم به چه نتیجه ای میرسم در نهایت

ببخشید... صرفا چون ریحون اونی اومد و قول دادم، وب رو نمیبندم

و ایمی ای که فکر نمیکنم پستم رو هم حتی ببینی... ببخشید

و همچنین بقیتون 

بعدا... میام توضیح میدم:")


فقط دلم خواست بیام و جوابتون رو بدم... و اینکه بگم آروم باشید... کم کم پیش میریم و همه چیز رو درست میکنیم، باشه؟:")

کامنتا توی لینک ناشناس به ترتیب زمان ارسال برام نمیان...

سه تا کامنت اول برام دلگرم کننده بودن... یادمه هر سه تارو همزمان دیدم و خب بابتشون حس خوبی پیدا کردم... گرچه همشون دلگرم کننده بودن... ولی اون سه تا یکم وایبشون فرق داشت؟ یکم بعد از اینکه وبو بستم دیدمشون:")

 

***

+همچنان دنبال فرصتم واسه اینکه یه روز بیام وبت باهم آشنا شیم به نظرت اون روز میرسه؟

ج: یادمه وقتی پیامتو دیدم تا حدی برام دلگرم کننده بود... تو همون ناشناس قبلی نیستی که گفتی از طریق موا کمپ شناختیم؟ انی وی شاید الان وقت خیلی مناسبی نباشه... ولی خوشحال میشم باهم آشنا بشیم:)

 

انیوی مراقب خودت باش و لازمه بهت یادآوری کنم که انسان دوست داشتنی ای هستی یا خودت مطلعی؟

ج: باشه، مرسی:) کامنت تو هم یکی از اون سه تای اول بود :>

 

اومدم بگم من ریحونم اگه یادت باشه منو:) میخوام اگ هستی بات هم صحبت کنیم ! تو وب خودت !!!!!

ج: فقط خوشحالم که برگشتی و میخوام همه بدونن دلیل اینکه الان وب بسته نیست تویی

خیلی قشنگ نیست که در اوج نابود بودن همچین پیامی رو دریافت بکنی وبه محض باز کردن وبت ۲ نظر و ۱ پاسخ جدید ازش ببینی؟:"))))

 

اوکی ولی من اینجا خیمه میزنم تا برگردی.. و مهم نیست چطوری باشه تو بازم برام همونی که قبلا بودی:

ج: ببخشید اگه خیلی منتظر موندی... مرسی :))

 

سارانگههه

ج: 🤍

 

سانبین عوضییییییییییییییی سلینم... چطور تونستی اینقدر راحت بری بچه؟ نباید به من میگفتییییییی؟؟؟؟؟؟ ببین برنگردی تا اخر عمرم نمیبخشمت! ناسلامتی تو تنها دونسنگ پشمکی منیT----T

ج: ببخشید تقریبا به هیچ کس نگفتم:") و همچنین من نرفته بودم فقط وبم بسته بود، همین:) برگشتم هیونگم برگشتم:]

 

سانبینم..نمیدونم چی شده عزیزم..ولی خوب شو.. خیلی دوست دارم..مراقب خودت باش خب؟

ج: چیز خاصی نشده:") باشه... مرسی:)

 

عوضی وبتو باز کن باز کن بیشعور باز کنننن

ج: باز کردم :)

 

مراقب خودت باش سانبینا !!!

ج: باشه... مرسی:]

 

من نمیتانممم چحهغقصشیلتمگ

ج: راحت باش هر چی دلت میخواد بگو:")

 

نمیتونم بهت فوش بدم چون همش عذرخواهی میکنی تهش:|

ج: هعی... بیا فوشت رو بده راحت باش:]

 

نمیشناسمت:|

ج: چه کنم برات؟

 

های سانبینی تمام فحش های رکیکی که بلد هستم و بلد نیستم نثار تو*(نمیدونم چرا فقط دوست داشتم فحشت بدم:/) ای کاش منم میتونستم یه مدت همه چیو بزارم کنار و خودمو جمع و جور کنم ولی معتادمممم یه معتاد وابسته به تمام معنا راز موفقیت چیه بشر؟!

ج: با تشکر :") هعی والا من از بیشترتون معتاد ترم و راز موفقیت خاصی ندارم، دتس می:")

راستی سومین ناشناس از بین اون اولیا که گفتم مال تو بود:")

 

هی میرم میخونم بعد دلم میخواد فوشت بدم بعد به اخرش میرسم دوباره دلم نمیاد چحهغقصشیلتمگ

ج: بیا فوشتو بده راحت شی اصن برای همین این لینکو گذاشتم من:")

 

چحهغقصشیلتمگ

ج: :")

 

چحهغقصشیلتمگ وای خدا دلم نمیاد فوشت بدممم

ج: دلت بیاد:>

 

کصکش

ج: هر سری ناشناس میزارم تهش کسی باید بیاد این فحشو بهم بده انگار:|

 

سانبینی عزیزم چرا وبتو بستی هوم ؟ با اینکه باهام سردی و دلم نمیخواد بری عشیشم ناراحت میشم اگر بری

ج: همینجوری محض خنده:"، باهات سردم؟خب شاید خیلی صمیمی نیستیم~ من جایی نمیرم:)

 

 

 

 


خب تموم شد فعلا

اول پست لینک ناشناس هست

میتونید برید هر چی دلتون میخواد بگید

بعدا به پست اضافه میکنم ولی فکر نکنم پست رو انتشار دوباره بزنم پس خودتون چک کنید اگه بعدش رفتید چیزی نوشتید تو لینک

و

فکر کنم باید از همتون تشکر و البته معذرت خواهی بکنم

خیلی ازتون ممنونم بابت حرفاتون و بابت اینکه کنارم هستید و باعث دلگرمیم شدید

سعی میکنم دیگه وب رو نبندم و این رو بدونید که کنارتون هستم

ببخشید اگه اذیتتون کردم

:)

بعدا از دلتون در میارم، خوبه هوم؟

و اینکه با بعضی هاتون احتمالا کار داشته باشم یکم:")

بچه ها کامنتا بازه و چکشون میکنم حتما:]

یاااا جمع کنید خودتونوووو :/

بچم همیشه گفته بود نمیره حالا خودشم یه زری بزنه بگه فوش بدید شما باید اینجوری کنیییید؟:/

سانبینی بیا بغل ننه اصن :/

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

حرص نخور ننه گلم:")
*بغل*
دیدی ریحون اونی اومده؟ تنها دلخوشیم اونه و تو الان :") توی بقیه گیر کردم فعلا:"

یااا خب حرص داره بیان به بچت اینجوری بگن هرچقدرم حق داشته باشن :/

هق :")

اره خوندم پستتو TT

ای جاننن

بهش سلام برسون :")

دلم براش تنگ شده :")

ㅋㅋㅋㅋㅋ

بهش سلام برسون چیه تو جدا یه چیزیت میشه پست گذاشته تو وبش برو دلتنگیت بر طرف بشه"-"
الان که فکر کنم نیستش ولی گفت فردا وقتی از خواب بیدار بشه میاد:")

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای خدا

انقدر درگیر بودم که اصن ندیدم پستا رو

راست میگیعسپعصجشعملمششمع

الان میرم :")

 

*** ***** **** * *** ** ** **** ***

*** ****** *****

***** ***** ***

خسته نباشی:")
:")


هوم دیدم...

من نابودتر از این حرفام😂

 

 

بش پیام دادی؟

ㅋㅋㅋㅋ


هوم... بهش اجازه میدم ازم متنفر باشه، همین

اه..جدا نمیدونم چی بگم..بات..بدون برام خیلی ارزشمندی..و مراقب خودت باش رو کمک منم حساب کن..هرکاری بتونم برای بهتر شدن میکنم..

ممنونم:)

چرا باید ازت متنفر باشه؟؟؟؟

همینجوری الکی محض خندهㅋㅋㅋ

یا شایدم بخاطر اینکه ایمی گذاشته رفته و تا حدودی تقصیر من بود؟:"))))
یا حداقل من اینطور حس میکنم

ایمی رفته؟

خودش گفته به یکمی تنهایی احتیاج داره

تقصیر تو نیست بچه شات اپ شو

هوم

ولی اونی که تا چند دقیقه قبل از رفتنش داشت باهاش حرف میزد من بودم
و اونی که چیزی که فکر میکرد خوب نیست اگه بگه رو گفت من بودم
:")

من میشناسمت

از قصد نبوده

شاید حالش بد بوده و حرف تو اضافه شده باشه؟

به هر جهت خودتو مقصر ندون

وقتی برگشت ازش معذرت خواهی کن

این عذاب وجدانت خیلی باارزشه

هوم

من نمیخواستم اینجوری بشه...
ولی اون در هر حال حرف خودشو میزد
:")

سانبینی...صبت بخیر:>

بهتری؟

صبح تو هم بخیر

هوم
تو چطوری؟

هوم؟

شما خوب باشید منم خوبم 

:>

نگران نباش حتی اگه خوب نباشی خوب میشیم:")
اصن با وجود داشتن موهبت مگه میتونیم خوب نباشیم؟@_@

سوییت بود ولی پذیرفته نی 

بذارید این آزمون کوفتی رو بدم بعد ببینم چیشده 

ㅋㅋㅋㅋㅋ

هممون با هم باید ببینم چی شده چون منی که بیشتر از همه میدونم چی شده هم قابلیت درکشو ندارم:")

هممون با هم میشینیم میبینم داستان چیه:)

خوبه:]

امیدوارم توی آزمونت موفق باشی

۲۴ ساعت نبودم @_@

چه اتفاقاتی که نیوفتاده 

 

چه ۲۴ ساعت حساسی بودهㅋㅋㅋㅋㅋ

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان