Stay With Me

나의 두 눈을 감으면

وقتی چشمام رو میبندم
떠오르는 그 눈동자

اون چشم هارو میبینم
자꾸 가슴이 시려서

قلبم درد میکنه
잊혀지길 바랬어

میخوام فراموشت کنم

꿈이라면 이제 깨어났으면 제발

اگه این یه رویاست لطفا اجازه بده بیدار بشم
정말 네가 나의 운명인 걸까

تو واقعا سرنوشت منی؟
넌 falling you

دارم عاشقت میشم

운명처럼 너를 falling

مثل سرنوشت سقوط کردم
또 나를 부르네 calling

دوباره من رو صدا میزنی
헤어 나올 수 없어 제발 hold me

نمیتونم فرار کنم لطفا من رو نگه دار
내 인연의 끈이 넌지

تو مسیر سرنوشت منی؟
기다린 네가 맞는지

تو کسی هستی که من منتظرشم؟
가슴이 먼저 왜 내려앉는지

چرا قلبم داره غرق میشه؟

(Stay with me)

همراهم بمون
내 마음속 깊은 곳에 네가 사는지

تو توی اعماق قلبم زندگی میکنی؟
(Stay with me)

همراهم بمون
내 안에 숨겨왔던 진실

حقیقت در من پنهان شده
나의 두 눈을 감으면

وقتی چشمام رو میبندم
떠오르는 그 눈동자

اون چشم هارو میبینم
자꾸 가슴이 시려서

قلبم درد میکنه
잊혀지길 바랬어

میخوام فراموشت کنم

꿈이라면 이제 깨어났으면 제발

اگه این یه رویاست لطفا اجازه بده بیدارشم
정말 네가 나의 운명인 걸까

تو واقعا سرنوشت منی؟
넌 falling you

دارم عاشقت میشم
가슴은 뛰고 있어

قلبم تند میتپه
여전히 널 보고 있어

من هنوز بهت نگاه میکنم
자꾸만 숨이 막혀서

چون دیگه نمیتونم نفس بکشم
아직은 멀리에서

من هنوزم از دور نگاهت میکنم
너를 지켜보고 싶어

از فاصله زیاد
내가 또 왜 이러는지

چرا اینطوری شدم؟
처음 너를 봤을 때부터 다르게

با اولین باری که تو رو دیدم متفاوته
운명의 시간은 또 더디게 갔지

این قسمت از سرنوشتم کند میگذره
내 가슴은 널 향했고

قلبم به سمت تو حرکت میکرد
내 심장은 다시 또 뛰었고

قلبم دوباره تند می تپید
꺼져버리던 희미한 불빛

نور ضعیف خاموش شده بود
너로 인해 다시 타오르는 눈빛

اما چشمام دوباره بخاطر تو روشن شده بودن
마치 오래전부터 널 사랑한 것 같아

احساس میکنم از خیلی قبل عاشقت شده بودم
무언가에 이끌리듯 끌려온 것 같아

احساس میکنم توسط چیزی جذب شده بودم
나의 두 눈을 감으면

وقتی چشمام رو میبندم
떠오르는 그 눈동자

اون چشم هارو میبینم
자꾸 가슴이 시려서

قلبم درد میکنه
잊혀지길 바랬어

میخوام فراموشت کنم
꿈이라면 이제 깨어났으면 제발

اگه این یه رویاست لطفا اجازه بده بیدارشم
정말 네가 나의 운명인걸까

تو واقعا سرنوشت منی؟
넌 falling you

دارم عاشقت میشم

 

Stay With Me ~ Chanyeol-Punch


+ ارامش؟ ارامش:"))) زیبایی؟ زیبایی:")))

++ چرا ترکیب صدای چانیول و پانچ انقدر قشنگه؟

+++ همینجوری یهویی از بین یه متن تاثیر گذار/ یه فن ارت که وانشات میطلبه با یکم توصیفات/ لیریک این آهنگ، گزینه سوم رو انتخاب کردم:] 

اهم 

احساس میکنم بخاطر رنگ آبی فونت لینک خوب معلوم نیست...

ولی لینک رو گذاشتم یکم دقت به خرج بدید تا بعدا عوضش کنم ~

این اهنگ..:")

خیلی مرگه:")))

چانیولم :")...

:">

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان