?WHO

I am who
من کی ام
I am what
من چی ام
What's the reason for my real existence
دلیل وجود واقعی من چیه؟
Don't know why
نمیدونم چرا
Don't know why
نمیدونم چرا
Question, question
سوال
계속해서 묻고 또 물어도
حتی اگه مدام بپرسم و بپرسم
대답을 찾을 수 없어 아무것도
هیچ جوابی پیدا نمیکنم
오늘 밤에도 thinking through the night
امشب بازم فکر کردن در طول شب
뜬눈으로 지새 insomnia
بیخوابی با چشمای باز
생각에 생각이 쌓여
افکارم روی هم جمع میشن
하나의 벽이 되고
به یه دیوار تبدیل میشن
점점 높아지는 벽을 바라보며 두려워진다
از دیدن دیواری که بالاتر میره و بلند تر میشه میترسم
세상은 이게 답이라지만 내가 원하는 답은 없잖아
دنیا میگه این جوابه، ولی من جوابی نمیخوام
수없이 쏟아지는
بار ها ریختن
Voice, voice
صدا
괴로워 듣기 싫어
دردناکه، نمیخوام اون رو بشنوم
Noise, noise
سر و صدا
어디로 가야 알 수 있을까
کجا میتونم برم که بفهمم
내가 원하는 답은 대체 어디쯤에 숨어있나
جوابی که میخوام کجاست؟
I lost my path to the answer
من راهمو برای جواب گم کردم
갈 곳을 잃어버린 미아 같아
مثل یه بچه گمشده
Who I am, who I am, who I am, who I am, who I am
من کیم؟

WHO? ~ StrayKids


+ خیلی زیبا و مود نیست؟:")

++ چند دقیقه پیش برقامون قطع شد"-" فکر کنم بیچاره گشتم"-"

+++ خدایا خودت امروز رو هم بهم یاری برسون :")

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان