Show and prove

خانم ها و آقایون
Ladies and gentlemen

حتما با دقت توجه کنید
Make sure to pay close attention

دهان ها بسته، چشم ها و گوش ها باز
Mouths closed, eyes and ears open

و از همه مهمتر، از نمایش لذت ببرید
And most importantly, enjoy the show (yeah)

اوکی همه به دنیای من برمیگردن
Okay everybody's coming back to my world

خورشید تاریکی غلیظ رو بلعید
짙은 어둠을 삼키고 향한 태양이

در پایان، تو تبدیل به نوری میشب که من رو روشن می کنه
끝내 나를 밝히는 빛이 돼

اوکی همه به دنیای من برمیگردن
Okay everybody's coming back to my world

کاری کن که احساس تنهایی کنم تنها چیزی که در الان بهش نیاز دارم اینه
Make me feel so alone 딱 지금 내게 필요한 건

شفا دهنده پ، مثل یه شرور سرد
Healin', chillin' like a villain

یا دیوانه وار با YOLO خم بشید
혹은 미친 flex with YOLO

امشب از طریق باران و باد شدید به سمت اوج میریم
거센 비바람을 지나 절정으로 향하는 이 밤

صحنه داغ جوانی، در هر سختی راهم رو میرم
뜨거웠던 청춘의 일막 어떤 역경에도 나의 길을 걸어가

شرور اصلی در جهان پادشاهی
킹덤 세계관 속의 main villain

زامبی کره ای اینجاست
The Korean zombie is here

هالیو، شفا دهنده ای که حتی اگر روی موج K قرار بگیرد نمی میره
Hallyu, K-wave에 올라타 죽어도 죽지 않는 힐러

مبارزه ای که از ریشه اصلی زاده شد، سرازیر میشه
원초적인 뿌리부터 타고났던 투쟁 들이부어

همه با قدرت موسیقی دور هم جمع میشن
모두가 음악의 힘으로 모여 하나로

بیایید روی نمایش تمرکز کنیم
Let's focus on the show

بذار تا بهت نشون بدم
Let me show you

بدون پشیمونی نشون بده و ثابت کن
후회 없이 show and prove

در این لحظه دنیا رو تکون بده
세상을 흔들어 이 순간

همه‌ی چشم ها و گوش ها به هم می رسن
모든 눈과 귀가 하나로 모이네

حالا وقتی این ملودی رو می خونم
지금 이 멜로디를 부를 때

نشون بده و ثابت کن، بالاتر پرواز کنی
Show and prove 더욱 높이 날아

وقت اینه که به جاده برسیم
It's time to hit the road

Yeah, yeah, yeah, okay

Yeah, yeah, yeah, I know

شروع سختی داشتیم اما حالا به ما نگاه کنید
We had a rough start but look at us now

یک پله بالا رفتم
한 계단씩 올라왔어

داریم بهتر میشیم
We're getting better

دست برداشتن؟
Give up?

هرگز بهش امتیاز ندید، مهم نیست
Never 평가해 상관없어

ما ادامه می دهیم، هنوز در حال رشد هستیم
We keep going, we still growing

ما در حال هیاهو باقی میمونیم، میدونم که اون رو خواهید دونست
We stay hustling, I know ya'll know it

واقعیت غیر قابل انکاری که میدونید نمیتونید اون رو انکار کنید
부정할 수 없는 사실 you know you can't deny it (whoa)

ده سال و ما همچنان قوی هستیم
Ten years and we still going strong (oh yeah)

این تازه آغازه
이제 시작이라는 걸 (right now)

اگه از ما چشم پوشی کنید
If you overlook us

بعدش تو می خوای از دست بدن، بعدا پشیمون میشی
Then you're gonna miss out 나중에 후회하게 될걸 (uh)

این برای هیتراست
This is for the haters (this is for the haters)

گم شو بعدا میبینمت
Get lost, I'll see you later

بذار تا بهت نشون بدم
Let me show you

بدون پشیمونی نشون بده و ثابت کن
후회 없이 show and prove

در این لحظه دنیا رو تکون بده
세상을 흔들어 이 순간

همه چشم ها و گوش ها به هم می رسند
모든 눈과 귀가 하나로 모이네

حالا وقتی این ملودی رو می خونم
지금 이 멜로디를 부를 때

نشان بده و ثابت کن، بالاتر پرواز کن
Show and prove 더욱 높이 날아

وقت اینه که به جاده برسیم
It's time to hit the road

امروز بخون چون حتی یک لحظه هم تلف نمیشه
단 한순간도 헛되지 않기에 오늘을 노래해

برای این که این لحظه تا ابد باقی بمونه ، مثل سرنوشت بخون
이 순간이 영원하도록 운명처럼 노래해

Tonight tonight tonight

بگذار تا بهت نشون بدم
Let me show you

بدون پشیمونی نشون بده و ثابت کن
후회 없이 show and prove

در این لحظه دنیا رو تکون بده
세상을 흔들어 이 순간

همه چشم ها و گوش ها به هم می رسند
모든 눈과 귀가 하나로 모이네

حالا وقتی این ملودی رو می خونم
지금 이 멜로디를 부를 때

نشون بده و ثابت کن، بالاتر پرواز کن
Show and prove 더욱 높이 날아

وقت اینه که به جاده برسیم
It's time to hit the road

وقت اینه که به جاده برسیم
It's time to hit the road

وقت اینه که به جاده برسیم
It's time to hit the road

مثل تصادف، مثل سرنوشت، برای ابدیت
우연처럼 운명처럼 우리 영원토록 oh

 

Show And Prove ~ BtoB
 


+ هر چی با خودم کلنجار رفتم نتونستم یه بخشش رو انتخاب کنم بس که این آهنگ فوق العاده ست:")

++ ترجمه فارسی درست حسابی ای ازش پیدا نکردم سو به کمک گوگل ترنسلیت خودم ترجمه کردم...

+++ این آهنگ یه شاهکاره هنریه:") کینگدام هر چقدر هم که حرصمون رو در آورد در عوضش همچین شاهکار هایی رو بهمون داد... به نظرم می ارزید "-"

++++ لینک آهنگشو گذاشتم هااااا

+++++ انتشار در آینده:") نمیدونم هدفم از ساعت ۱۵:۵۹ چی بود.... شاید تایم آهنگ که ۳:۵۹ عه؟

هقققق بی تو بی :")))))

وکال این گروه محشره :"))))))

 

+ سانبین تو وب ایمی دیدم گفتی اکسفورد..یعنی با شمام اکسفوردو کار میکنن؟T-T

ووکال کینگز:")))))))


+ هوم، منظورم اون کتاب اکسفورد وورد اسکیلز بود که سه جلده زرد و نارنجی و قرمز*-* در کنار کتاب اصلی ای که میخونیم اونم بهمون درس میدن:") مدرسه نه هاا توی زبانکده

دقیقا

 

+ اره منم همونو میگمTT سخته لعنتی سختهTT

مام کتاب اصلی داریم، اکسفوردم داریم، تکتیسم داریم^^ کتاب اصلی تون چیه؟ 

ولی بسی مفیده*-* ولی حوصله خوندنشو ندارم:")))))

تاچ استون، از ما قبل تاریخ بشریت تو زبانکدم تاج استون تدریس میشه._.

عه یاد کینگدام افتادم:"

بد موقع ای اپاندیس پکید=-=اگه دو هفته دیرتر میترکید تمومش کرده بودم=-=لنت بش=-=

ووکال بی تو بی خداس:"

یادش بخیر:")

اوخیㅜㅜ 
الکی که ووکال کینگز کیپاپ نشدن:")

هعییی منم حوصله ندارم :")

مال ما تاپ ناچه :")

برای فردا باید هر چی درس ۲۱ تا ۲۵ داشتن رو حفظ کنم کلمات و معنیشون و اینا روㅠㅠ

هعی:"چقد حرص خوردیم:"

هعی دنیا

اره:"

حرص خوردن را با ام نت تجربه کنید ۱۰۰٪ تضمینیD:

کدوم کتاب اکسفوردین؟

من اولیشم :"

منم اولیم*-*

ولی من درس 14 هستم :"

من فکر کنم درس ۲۶ یا ۲۷ باشم"-"

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان