Best Vincenzo Quotes

-1-

هر چقدر کسی که داره دروغ میگه قوی تر باشه،

قدرت دروغ هاش هم بیشتر میشه

-2-

بهترین منبع حفاظت تو اسلحه یا شمشیر نیست،

این مغز تو عه این رو فراموش نکن

-3-

میدونی چقدر دوستت دارم؟ این من رو انسان میکنه.

ولی برای من، اصولم مقدم بر عشقه

-4-

در تمام این مدت ما فکر میکردیم ضعیف هستیم،

اما ما ضعیف نبودیم. ما فقط سعی نکردیم قوی باشیم

-5-

درباره سن صحبت نکن. تمام کاری که سن انجام میده

اینه که مسئولیت های زیادی بهت میده

-6-

اجازه نده موقعیت اجتماعی بقیه تو رو بترسونه.

قوی باش و طوری رفتار کن که انگار با اون ها برابر هستی

-7-

پشیمونی، دردناک ترین چیز در زندگیه

+ نمیدونم چند بار دیگه این پست قراره آپدیت بشه... ولی میدونم قراره بشه...

*------*وینچنزو دوست

منم *-*

جوری که دختره هم تایپ منه و من دارم عر میزنم...

عررر *-*

با دومی کاملا موافقم👌👌

🤝

لعنت چ قشنگه دیالوگاشش 

سریالش حتی خیلی قشنگ تر از این حرفاست:")))

موضوعش چیه؟

درباره یه مافیا ایتالیاییه که در اصل کره ایه وقتی ۸ سالش بوده یه خانواده ایتالیایی که مافیا بودن به فرزند خوندگی میگیرنش و الان وکیل و مشاور مافیا عه و میاد کره دنبال طلاهایی که زیر یه ساختمونی مخفی شدن و با یه وکیل آشنا میشه و اینا (تعریف کردنم از پهنا تو حلقم:/)

خیلی باحاله سریالش ژانرش هم درام، جنایی و کمدی سیاه عه 
نقش اصلیش هم که همین جناب وینچنزو عه بازیگرش سونگ جونگ کی عه و تکیون تو پی ام هم از بازیگراشه*-*

صرفا برای بدون هیچی رد نکردن پست*

:")

دلم برات تنگ شده

منم:"

غیبت صغرام به پایان رسید و فک کنم دیگه باشم زیاد:>

 

:")

واقعا؟:]
امیدوارم غیبت کبری در کار نباشه~

اره اره

نه نیست یعنی فعلا که نیست..از این به بعد کلا خیلی برناممون فشرده میشه ولی از اونجا که من درس به پشمم هم نیست هستمXD

 

:"))))))

منی که منتظر بودم بگی برناممون کمتر فشرده میشه*
عجب:") خب خوبه که از این به بعد هستی *-*
حالت چطوره موهبتم؟

خودمم دوست داشتم بگم کمتر میشهXDولی نمیشه متاسفانه..

:>>

خوبم. تو چطوری؟

:")))

ولی نمی دونم چرا عمیقا نگرانت شدم 👩‍🦯
منم خوبم:]
چخبر؟

من خوبم:*

خداروشکر:}

خبرا که دست شماست شما چخبر؟

اها راستی سانبین چیزه..شنبه رفتی مدرسه؟

هیچ خبر و همه خبر

گفته بودم چقدر اینکه نصف شب (مثلا ۲ و ۳) با ماشین بریم تو خیابون دور بزنیم و تازه شلوغ هم باشه رو دوست دارم؟ 
نه نرفتم امتحان افتاد سه شنبه و مجازی._.
+ چرا هر بار یکیتون که به مراتب باهاش صمیمی ترم بهم میگه سانبین تو ذهنم میگم مشکلی نیست اگه با اسم خودم صدام کنید؟ اونم در عین اینکه سانبین رو خودم انتخاب کردم ._.

قشنگه.. باید امتحانش کنم البته باید اون تیکه‌‌ی شلوغیش..

سه شنبه،مجازی.. خوبه خیلی به نظرم بهتر شد.. موفق باشی:]

+درک میکنم.. خب پس از این به بعد بهت میگم آروشا،خوبه؟

منم از شلوغی خیلی خوشم نمیاد :"

هوم... مرسی*-*
+ هر چی دلت میخواد بگوD:

دلم نمیخواد فردا برم سر کلاسㅠㅠ

میترسم از شلوغی البته:"

صیمTT فردا ۷ صب امتحان ادبیات دارم:| تکلیف شیمی هم تا ۷ وقت دارم آپلود کنم ولی حالشو ندارم الان بنویسم سو باید زودتر بیدار شم که بیدار نمیشم.. اگرم تکلیفو تحویل ندم شوتم میکنه بیرون:|

عاها، خب اشکالی نداره میتونی بری جایی که شلوغ نباشه*-*

اخیㅠㅠ  ولی ۷ صبح برای امتحان خیلی زودهㅠㅠ 
هعی:"| احیانا با خواهرت تو یه کلاس نیستی و اون قرار نیست از خود گذشتگی کنه جوابای تکلیفشو بده بهت؟:")
منم باید پوستر ورزش درست میکردم(خداییش چه حرکتیه اخه:|XD) که این کارو همت کردن انجام دادم فیزیکم ایشالا اگه خدا بخواد تکلیفی پرسشی در کار نیست جلسه قبل امتحان بوده، زیست نه کلیپاشو دیدم نه جزوه نوشتم و نه خوندم و میپرسه:/ قرآنم چون معلمم جای قرآن و عربیم رو توی برنامه عوض کرده و من قاطی کرده بودم یادم نبود و الان اصن خونه خودمون نیستم کتاب قرانم پیشم نیس که آیا بخوام چیزی بخونم یا نه فردا هم خدا کریمه منم خستمD:

سعی میکنم ولی یه جاهایی مجبورم..

دقیقا ۷ صبح آدم هنوز لود نشده چه برسه بخواد امتحان بدهTT

باید بگم که مانا یک عدد XXXP فک کنم ۹۹ درصد Pئه:| دقیقه نودیه به شدتتت و اره دیگه همین:|

پوستر ورزش چه صیغه‌ایهXD:| زیست کدوم درسید:"؟ قرآن ردیفه ولی زیستو خدا بخیر کنه:"

درک میکنم ولی دقیقا اون چیزی که تجربه میکنی رو طبیعتا نمیفهمم ولی میدونم سخته 👩‍🦯

من ساعت ۷ تازه بیدار میشم:")
هعی...XDDD
یه پوستر متحرک درست میکنیم که یه سری حرکات ورزشی توی اون گفته شده چمیدونم گیفشون و یه توضیحی و اینا:" تکلیف ورزش:"""" زندگی زیباست
زیست کدوم درسم؟ نمیدونم- همون فصل طبقه بندی جانداران مبحث بعد از فکر کنم باکتری ها:" عه چیز آغازیان._.
بخیر میکنه ایشالا:")

منی که هر روز راس ۷ یک الی دو امتحان دارم:)

عجب:|

خداروشکر با اینکه پنجشنبه ۸ بیدارمون میکنن و مجبورمون میکنن تو کلاس ورزش مجازی شرکت کنیم دیگه ازمون تکلیف نمیخوان:|

اها اها گرفتم کدومو میگی.. حتی الان تمام صفحه‌های کتاب از ذهنم گذشت::))

بگو انشالله:"

 

گناه داری:")))

هه ما هم از این تکالیف داریم هم تکلیف عملی جدول انجام تمرین و این چرت و پرتا و امضای پدر و مادر:"
:")))
انشالله 📿

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان