هی...

هی، داریم بزرگ میشیم و این یعنی قرار نیست

به اندازه قبلا با هم در ارتباط باشیم و خب

زندگی همینجوریه، اما اگه یه روزی اومد

که دیگه هیچوقت با هم دیگه حرف نزدیم

فقط میخوام بدونی که خوشحالم باهات آشنا شدم

و همیشه خودت و خاطراتت توی بخشی

از ذهنم میمونید

 

+ خب من امروز یه پست با همچین محتوایی توی اینستا دیدم و دلم خواست همچین چیزی رو بهتون بگم:")))))

++ منبعش هم پیج @moodtweets.ir بود... گفتم که سرقت ادبی محسوب نشه...

 

چقدر قشنگ بود :]

خیلی:")))

چقد حیف که همه چی یه روز تموم میشه..

هیچ چیز همیشگی نیست:")

هعی تو هم مثل من دنیای غمگینی داری؟:")

نه دنیای ترکیبی از انواع احساسات مختلف دارمD:

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان