خب دیگه لوس بازی بسه درست شدXD

من دوباره نمیتونم برای کسی کامنت بزارمㅠㅠ باز بیان مشکل پیدا کرده؟:"

 

@ننه شوکو

باز دوباره بیچاره شدیم:")

اشکال نداره مثل سری قبل ارتباط برقرار میکنیم باحالهXD

+

@ننه شوکو

منم ذوق کردمXD

تازه این وسط نشستم دارم قالب درست میکنم*-*

+

@همتون

به دیوانه بازی های ما بپیوندید 

+

@ رامش

هستی؟ اگه اره تو هم بیا از این شیوه برقراری ارتباط استفاده کن تجربه کسب کنی حال میده XD

+

@هیرای

سلام بر تو^-^

+

@همتون

نظرم درباره رنگ قالب عوض شد داره یکم متفاوت تر میشهD:

سعی میکنم کراش تر از این یکی درستش کنم:")

البته این قالب اصن یه شاهکاره XD

+

بیان درست شدD:

+

یکی وب سانا رو بدهD':

درست شدددد؟؟؟

بلههههههه

ووویییییی ذوق مرگ شدم درست شد ... میگم من پیام میدم درست میشه :/ 

اره درست شدD:

XD

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان