من آمده ام وای وای @همتون @ترنم @آیلین

گفتم منم به جمعتون بپیوندم حالا که نمیتونم کامنت بدم

تا الان زیر همه پستاتون با لایک داشتم حاضری میزدمXD

@ترنم

من هنوز کلاسام شروع نشده^-^

ساعت ۱۰ مراسم ویژه داریم بعدشم ۱۱:۱۵ تا ۱۲:۴۵ فکر کنم چهار زنگ ۱۵ دقیقه ای داریم جهت معارفه تازه بینشم ۱۰ دقیقه زنگ تفریح

میبیند چقدر خوشبختم؟XD

 

@آیلین 

مرسی بابت ایده زیبات XD

 

 

بیان کی درست میشهههههㅠㅠ

نکنه باز دارن بروز رسانی میکنن؟:"

مشکل چیه خو نا کار و زندگی داریم

احساس میکنم مامان باباهامون و معلما با بیان دست به یکی کردن اینجوری کردن که ما ول کنیم بریم به کلاسامون برسیم ولی خب زهی رویای باطلXD

 

احساس میکنم باید  روبیکا نصب کنم:|

سانبینااااااااا!!! حوصله‌مممممم!!!! مسخره ترین مراسم صبگاهی که تو عمرم دیدم😐🔫 هیچی ازش نمیفهمم همش قط میشه😐🔪

من درگیر فامیلی معلم جدیدام فعلا 😂🔫

تحمل کن تموم میشه 😭😂👩‍🦯
 

وایییی دیقااااا منمممم🤣🤣

دبیر فیزیک شما زبرجده؟!👀

😂🔫

اره پس کی باشه؟:"

اع من فک کردم زبرجد فقط دبیر نهم ۱ و ۲ هستش😐

 

دسنیخیتیهنصتسنی بخداااا هیچی نمیفهمم صداش چقد قط و وصل میشهههه الان لپتاپو میکوبونم تو دیوااااار😐😑😑😑🔪نسذیتسپساسن 

چرا باید اینطور باشه 😐😂💔🔫


با اعصابت مثلث باش بچه🔺️🧘‍♀️

جریانش طولانیه بزگریم🚶🏻‍♀️

 

نمیتونممممم!! خو هر چی میگیم هیچی نمیفهمم اصن انگار نه انگار😑🔪😐

چراااا همه تبریک میگنننن؟! چرا یکی نیست پایان تعطیلات رو تسلیت بگه بمون؟!😭😭

👩‍🦯



خو چه کنن؟😐😂
مبارکه دیگه😂🤏

هایی من تاره یه نیم ساعته تموم شدم TT

های 

منم کلاسام در اصل از فردا شروع میشن:") امروز فقط خاله بازی و معارفه بود ولی دوتاشون تاریخ امتحان مشخص کردن هیچی نشده:/

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان