سه سوال درباره قالب....(گیر کردن مانند خر در گِل)

گایز من نیاز به یاری رسانی اضطراری دارمㅠ^ㅠ

 

اول اینکه ایم کادر های سفید رو میبینید؟ جای اسم و ایمیل و سایت و اینا...

چطور میتونم رنگشون رو عوض کنم؟

حالا این خیلی اضطراری نیست ولی بلد نیستم

کلیک

 

بخش مهم سوالاتم اینه

اینو ببینید 

میبیند نوشته ها سیاهن؟ از توی تنظیمات سی اس اس رنگاشون رو عوض کردم ولی همچنان سیاهن ㅠㅠ چه غلطی کنم؟ㅠㅠ

کلیک

 

و چطور میتونم فونت وب رو عوض کنم؟ :"

فکر کنم بلد بودم ولی یادم رفت چجور باید اینکارو کنم:"

 

+ منتظر قالب جدید باشیدD:

++ یاری رسانی کنید اگه بلدید و منو به کلیه چپتون نگیریدD":

+++ سپاس فراوااااان *_*

++به کلیه چپم نگرفتم ولی ای دونت نو بخدا D":

تنکس D:

فقط عنوانتو نگاه کن :")

عه مرسی
وای خدا آخرش بخاطر این حجم از چیز دستی بیچاره میشم :"/ XD

😂😂💙

سوتیای منو ندیدی ._.

من تایپ میکنم فقط خودم میتونم بخونم ._.

🤧😂👩‍🦯

منم نه تنها خودم نمیتونم مث بچه آدم تایپ کنم بلکه دوستام ازم بدترن و منم هی میشینم غلط املایی میگیرم😂🤏👩‍🦯

بخش اول: تاجایی که می‌دونم رنگ باکس html رو نمیشه تغییر داد 

بخش دوم: مطمئنی تغییر رنگ فونت کامنت باکس و ریپلی کامنت رو تغییر دادی؟

بخش سوم: معمولا با استفاده از این سایت فونت عوض می کنن اگه روش دیگه ای بود به منم بگو❤️

مرسی

رنگ همه چیو تغییر دادم توی قالب بجز بخش مربوط به تگ ها 👩‍🦯چک کردم تغییرش دادم چند بار به یه چنتا رنگ دیگه هم امتحان کردم فاصله ها و نقطه هاش و همه چیش رو چک کردم بازم همون سیاه بود🤧💔 
خیلی ممنووونممممم 🤝🤍💛🧡❤💜💙💚

آها 🤔🤔

بازم چک کن حتما جایی رو اشتباه کردی ولی یه بار برای منم پیش آمده بود! می خواستم رنگ یه بخش فونت رو تغییر بدم رنگ همه چیز رو تغییر دادم ولی بازم موفق نشدم 😭😭

خواهش می کنم عزیزم ❤️

شهروند سرزمین عجایب؟😂🤏


کلا از قالبه نا امید شدم فعلا بعد میرم سراغ یه قالب دیگه یا اگه خیلی حوصله داشته باشم همینو درست میکنم 😭😂💔👩‍🦯

🥰🥰

دو مورد اول رو بلد نیستم فونت رو هم که گفتن *-*

مرسی ننه جون*_*

آره🤣 همون chaotic wonderland....

یه سوال فنی منظور از این نماد 🤏 دقیقا چیه؟😆🤔

 ای نو 🤧😂🤏

یه جواب غیر فنی خودم هم نمیدونم😐😂👩‍🦯
گاهی از یه سری ایموجی ها استفاده میکنم که یه کاربرد خاص غیر توصیف در کلماتی دارن برام و خودم هم نمیدونم 😂🤝🤍

خاهش فرزند نازم :")

💛🤍

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان