یونگجه واقعا انجله یا چی؟:) اگاسه در بساط داریم؟ بیاد یه چیزی نشونش بدم:)

خب همونطور که میدونید یا نمیدونید فردا یعنی ۱۷ سپتامبر تولد یونگجه ممبر گات سونه 

و من یه اپ دارم برای تاریخ تولد ایدولا چون آیدولام بسی زیادن و تاریخ کامل یادم نمیمونه و اینا

اسمش هم kidol birthday عه اگه کنجکاو شدین یا هر چی

بعد خب این طبق ساعت کره پیش میره و الان اونجا از ۱۲ گذشته  و ۱۷ امه و اینا

و من داشتم آیدول هایی که امروز (در اصل فردا) تولدشونه رو چک میکردم و به یونگجه رسیدم و روی اسمش کلیک کردم و یه سری اطلاعات میاره سال تولد در کنار روز و ماه هست و موقعیت اون آیدول تو گروهش 

و خب اینا مهم نیست مهم اینه که وقتی داشتم موقعیت یونگجه رو میخوندم اینطور بودم که ماشالا خیلی با استعداده پسرم (بایسم تو گات سون یونگجه ست، البته خیلی درست حسابی نمیشناسمشون ولی خب به هر حال) و به آخرش که رسیدم بسی چشام قلبی شد پشمام ریخت 

خودتون ببینید:)

یونگجه انجله:)

 

نمیدونم چرا انقدر توضیحات الکی دادم

تولد انجل مون یونگجه مبارک:)

 اگاسه های گلم بیاین اعلام حضور کنید خوشگلام*_*

خیلی ذوق مرگ شدم اینو که دیدم ㅠ^ㅠ

تولدش مبارک:")))))

 

مباااارک^-^

عررررعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرع

عرررر D:

چوکاهههههههههههه 

چوکاهه🎉

سگی چوکا هامنیدااا سگی چوکاا هامنیدااا سارانگه یونگجه سگی چوکا هامنیداا

سِنگ ایل فکر کنم درستش ولی خب تولد چوی یونگجه مبااارک*_*

اره نمد کلا ولی گلت میخونم میره :/ 😆
اره پیشیی
کراش اجیممم اصلا

😐😂👩‍🦯

عرررررر بایسسس خوشگلممممممممممم 

سریالشو دیدیی؟؟؟ حتی بوسیدنش هم کیوتت بودددددد

So not worth it ؟ اره دیدمش اصن بعد از اون بایسم شد D:

کیوت ترینه ㅠ^ㅠ

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان