HELLEVATOR | Bridge: Felix, Lee Know, Han

찾아내 출구는 어디에
سعی میکنم راه فرار و پیدا کنم
어둠 속에 갇혀있던 나를 끌어내
تا از دام تاریکی نجات پیدا کنم
좀 더 발악해 이곳 run away
بیشتر از قبل میجنگم و
I'm on the Hellevator 난 올라갈게
از این مکان دور میشم
어두웠던 내 과거 탈출해
سوار بر این آسانسور جهنمی
내 깜깜했던 앞길을 비춰
از گذشته تاریکم فرار میکنم
미쳐버릴 듯 지겨운 시간
در راه پیش روم میدرخشم
잊혀져 버릴 듯 이 길을 뛰어
ساعت های خسته کننده که منو دیوونه میکنن
외면하던 새로운 시작의

میدوم تا اون لحظات رو فراموش کنم
종소리가 울리며
مثل یه زنگ برای شروع یه بازی جدید
나는 올라탔지 내 손을 잡고
سوار آسانسور جهنمیم شدم که
펜트하우스로 데려다줄 my Hellevator
دستمو میگیره و پنت هوس میبره

 

HELLEVATOR ~ STRAYKIDS 

یه چیزی بگم؟

همین الان داشتم گوشش میدم ... 

 

این آهنگ = زندگی من:")

این آهنگ فوق العاده ست*-*

این آهنگگ عشقههه

دتس هلویتر، یونو؟*-*


پروفت:")

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان