میدونی چیه؟

 

میدونی چیه؟
بعضی وقتا دیگه از بچیزی با تمام وجودت خسته میشی و رقبتی براش نداری
اینجوریه که تو یکاری رو به یه نحوی انجام میدی
که در مقایسه با بقیه و انتظاری که ازت میره خوب نیست
تو توی اون کار رفته رفته بهتر میشی
ولی همچنان از تو انتظار میره در سطح بقیه باشی و حتی بهتر... نه بدتر
در مقایسه با قبل خودت مقایسه نمی شی و این مقیاسی که برای سنجیدنت هست، بقیه هستن
و اینجوریه که فکر میکنی تلاش هات بی فایدست
اون موقعست که دیگه برات مهم نیست چی میشه
در هر صورت که بقیه ازت قرار نیست راضی باشن
و خب چی میشه که خوب نباشی وقتی قراره در هر صورت یه سری حرفای آزار دهنده رو بشنوی؟
پس دیگه لازم نیست تلاشی براش بکنی
اینجوری بود که بقیه باعث شدن من به اینجا برسم 

 

پ.ن:  یکم مبهم نبود؟ حداقل حالتش یه توجیح مزخرفه...

من موندم چرا همیشه ما رو با این و اون مقایسه میکنن...

فهمیدی به منم بگو

گاهی مقایسه های ادما حتی استاندارد هم نیستن
گاهی برای بدست آوردن یه میانگین و دونستن کلی بد نیست
ولی نباید خیلی پیش بره و حتی به کسی آسیب بزنه

هی میگن نمره این بیسته تو چرا نمره ت فلانه

 

فلانی تیزهوشان قبول شده پس تو هم باید قبول شی

 

فلانیو ببین چ خونه داره توهم یاد بگیر

 

فلانی و ببین چ گوهی میخوره توهم کونتو جمع کن ی غلطی بکن و کوفت و زهرمار

 

+ مشخصه اعصاب ندارم؟ :/

فقط نباید گذاشت همچین چیزایی توانایی آسیب زدن به ادمو داشته باشن

بقیه در هر صورت یه چیزی میگن 
باید طوری پیش رفت که خودت احساس رضایت داشته باشی

+ راحت باشD":

اوهوپ راس میگی..

 

ولی من موندم بشریت کی ب این درک و شعور میرسه ک این کارشون غلطه

 

+ اوکیه پس._.

فکر نکنم به این زودیا برسن:")


+•_•

خب میدونی .. 

به عنوان یه موآ به نظرم یکم به حرفای ته گوش کن :)

 

مطمئنم خودت شنیدیش و لازم نیست من برات تکرارش کنم ولی ..

ته میگه حرف دیگران برات مهم نباشه ، تا وقتی خودت رو با بقیه مقایسه کنی متوجه پیشرفتت نمیشی پس همیشه خودت رو با گذشته ی خودت مقایسه کن 

اونوقته که متوجه میشی خیلی هم بهتر شدی و انگیزه پیدا میکنی که ادامه بدی کارت رو :))

من همیشه به حرافی پسرت گوش میدم و نمیشه این رو نادیده گرفت که از لحاظ های مختلف بهم کمک میکنن •_•


هوم... من هیچ وقت خودم رو با بقیه مقایسه نمیکنم و کلا اهمیت نمیدم تا چه حد با اختلاف باهاشون پیش میرم... ترجیح میدم با سرعت خودم حرکت کنم و بتونم ببینم تا چه تونستم پیش برم؟

اوهوم دقیقا الانا همه اینجوری شدن...با تک تک حرفات موافقم👌👌من تاحالا هیچ وغ خودمو بابقیه مقایسه نکردم با خودم مقایسه کردم و بهترینش هم اینه...

 

ببین فلانی چقد تومهمونیاا خوب بابقیه سازگاری میکنه...چراا تو ساکتی؟؟؟بقول ما دیلی باشلدی😒😑

 

بابا ول کنین..عهههه

هوم🧘‍♀️👩‍🦯


👀🔫

👩‍🦯

هوم *-* 😂

 

دقیقا .. 

امیدوارم یه روزی واقعاااا جوری باشی که حرفای بقیه به کلیه ی چپت باشه و حتی به خودت زحمت ندی که به خاطرشون ذره ای عصبی شی :)

مثل پسرامون که همه با دبیوشون و اینکه میتونن آیدول شن مخالفت کردن ولی حالا به همه ی اون آدما ثابت کردن که من میتونم :))

مخصوصا ته چون ته واقعا خیلی تلاش کرد تا به اینی که الان هست برسه *-*

•_•


میدونی یه مدت اینجوری شده بودم ولی دیگه بیش از حد نسبت به زمین و زمان بی تفاوت شده بودم:/ ولی الان، حتی اگه نخوام به حرف بقیه اهمیت بدم به هر حال یهو ممکنه بیاد تو ذهنم یا کلا برام ناخوشاینده👩‍🦯

حالا در اون حد هم نه 😂

به نظرم واقعا نیازی نیست به خاطر بقیه خودت رو اذیت کنی 

تو خودت دختر فهمیده ای هستی نیازی نمیبینم اینارو بهت میگم ولی .. واقعا حرف آدما خیلی اوقات نباید برات مهم باشه نه ؟؟ :)

این زندگی توعه چرا باید به خاطر انتخابایی که اونا واسش میکنن وتو نمیتونی بهشون عمل کنی عصبی شی ؟؟ چه ربطی به اونا داره ؟ و اصلا کی گفته وقتی زندگیت رو خراب کردی اونا حق دارن سرزنشت کنن ؟ بازم به اونا ضرری نرسیده پس حق ندارن عصبیت کنن :))

 

البته حرف بقیه واقعا نمیشه برات بی تاثیر باشه ، ناخودآگاه تاثیر میزاره

ولی اگه بتونی کاری کنی که بعد از یه روز تاثیرش از بین بره و دوباره حالت خوب شه خیلی عالی میشه ^^

همون بخش رعایت حد و حدود مهمه😂👩‍🦯


مرسی بابت چیزایی که گفتی🧘‍♀️🤍
 •_•

آره 😂😂👌🏻

 

^-^

😂👩‍🦯


🐥🤍

هوف تو هم مقایسه میشی ؟

منم میشم اما..مقایسه من با افراد دورمه راجب اخلاقی که دارم و واقعا بعضی وقتا فکر میکنم منو جوری که هستم نمیخوان میخوان کسی باشم که خودشون میخوان :|

هرکاری که آدم بکنه واسشون کافی نیست :/

نه خیلی ولی خب چیزیه که وقتی میبینمش حتی اگه کسی من رو با کس دیگه ای مقایسه نکرده باشه حس بدی بهم دست میده👩‍🦯


مهم نیست بقیه چه انتظاری ازت دارن مهم اینه که تو کی هستی 
حتی اگه متفاوت تر از چیزی که هستی مجبور باشی رفتار کنی
مهم اینه که خود واقعیت رو فراموش نکنی
چون هر فرد برای خودش مهم ترینه

خوشبختانه هیچ وقت خانواده‌م من رو با کس دیگه ای مقایسه نکرد اما خانواده های زیادی بودن که بچه‌شون رو با من مقایسه کردن و باعث شدن از جمع دوستام طرد بشم😐💔😂

😐😂💔🔫

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان