...؟

میدونستید من همونقدر که میتونم مهربون باشم

در عین حال میتونم برعکسش  باشم؟

همونقدری که فکر میکنید خوبم،

میتونم بد باشم؛

و بر عکس!

از کسی توی ذهنتون واضحا فرشته یا شیطان نسازید...

چون توی دنیایی که پر از تناقضه،

چیزی به اسم فرشته یا شیطان وجود نداره.

:]

 

*وی میرود تا توی پیوند های روزانه، پیوندش کند*

وای خیلی متن خفنی بوووود:″))))

و عر هیونجون TT

*-*

مرسی:>
یه تیکش از لیریک اورلستینگ شاین تی اکس تی بود:]
پسر کیوتمㅠㅠ

اورلستینگ شاین مساویست با کل زندگی من:″)))

خیلی حیف شد از دبویز رفت ... من هنوز سرش ناراحتم ㅠ.ㅠ

🤧👩‍🦯

گاهی دلم میخواد بتونم با د بویز ببینمش... ولی رفتنش به نفعش بود... اگه می موند آسیب بیشتری میدید🤧💔

کمپانیا چرا انقد نسبت به آرتیستاشون بی اهمیتن؟

شکی درونش نیست که جی وای پی دلیل رفتن ووجین از اسکیز بود. وای جی هانبین رو مجبور کرد از آیکن بره!!!

ولی به نفعش هم بود و ضرراتی هم برای ما دبی ها داشت ...

کم کم عادی میشه کارهاشون نباید انتظار خاصی داشت 👩‍🦯

هانبین :')
قطعا سخت ترین تجربه دبی هاست 🤧💔

آره والا...

بعضی اوقات واقعا حس میکنم آیکن گروه وای جی نیست ....

آره. اون موقع فنشون نبودم ولی میدونم وقتی یه ممبر از گروه مورد علاقت میره چه دردی داره، ... اتفاقا چندوقت پیش این بلا سر بایسم اومد 💔 ...

👩‍🦯👩‍🦯

یعنی میشه ایکون بعد از تموم شدن قرار دادشون از وای جی بزنن بیرون برو کمپانیه هانبین؟:)))
من از وقتی کیپاپر شدم تا حالا از بین گروه های مورد علاقم عضوی جدا نشده ولی بوده بینشون که قبل از اینکه من فن بشم عضوی از گروهشون رفته باشه... من لائون میخوام ㅠㅠ
لاو... واقعا چرا از اونلی وان اف رفت؟ فکر کنم اولین بار بود که میدیدم آیدولی گروهش رو ترک میکنه اونم در کمال نا باوری🤧💔👩‍🦯

میشه:) فقط ... ۱ سال دیگه باید صبر کنیم فقط یه سال ...

منم .... لائون TT

چهارشنبه فهمیدم ... دقیقا دو سه روز بعدش. هیچی خوشحالم نمیکرد ... لاو توی برنامه یونیورس داشت درمورد مدل مو و رنگ جدید برای کامبک آیندشون حرف میزد و تصمیم میگرفت یهو کمپانی بیانه داد که ″به دلایل شخصی″ از گروه رفت...

لیدر بود ... حتی توی فنکافه یه نامه خدافظی هم ننوشت!! رفت ... بدون هیچ نامه یا آخرین عکسش با بقیه اعضا و این ... دردناکه خیلی دردناکه:)

🤧👩‍🦯

رفتن لائون از اون بداش بود... فکر کن اعضا وسط لایو داشتن غذا میخوردن بعد کمپانی بیانیه داد و اعضایی که خودشون هم شوکه بودن...
خیلی سخته... فن هاش خیلی قوین🤧 

آره ... فکر کن داری غذا میخوری یهو مامانت بگه دوستت که ۵ ساله باهاش رفیقی میخواد از ایران بره ... کمپانیا خیلی بی رحمن ...

همین اتفاقای مختلفی که برای گروهی که استن میکنم میوفته باعث میشه قوی باشیم ...

پشت صحنه کیپاپ کثیفه 👩‍🦯

🤧💔🧘‍♀️👩‍🦯

کثیف تمیز تر از پشت صحنه ی کیپاپه ... انقد کثیفه که هیچ چیز تمیزش نمیتونه کنه ...

🗿👩‍🦯💔🔫

(چیزی به اسم فرشته یا شیطان وجود نداره.)

و ما ادم ها هستیم که فرشته و شیطان رو میسازیم :") 

پ.ن :جمله رو کپی کردم این برام اومد :"):

با یه دلیل منطقی قانعم کن چرا کپی کردی؟:/ 

دلیل : میخواستم بیارمش توی نظرات :") 

 

👩‍🦯👩‍🦯



یعنی عاشقتونم که هر بار هر کدومتون کپی میکنید واقعا میاید دلیل میگید 🤧😂

نیاریم ؟؟

خودت گفتی دلیل بیاریم :)))) 

سانشاینم *-*

یه سوال میتونم ازت بپرسم ؟؟

چرا بیارید 🤧😂

بله*-*
البته که میتونی*-*

عام خب تو تقریبا همه فیک های منو خوندی 

کدومش بهتر بوده *-*

از همه لحاظ 

عام... سانشاین و انجل اند دویل*-*

سوکی هم خیلی خوب بود ولی سانشاین پیشرفتت رو نشون میداد البته که کامل نشده هنوز ولی خب خیلی خوب بود*-*
و انجل اند دویل رو هم من از همه لحاظ دوست دادم و بنظرم خوبه*-*
چیز تازه به جز همه اونایی که بعدش اومدم عر زدم یکی دیگه رو هم خوندم... اون رنگ نمیدونم چی.. یه همچین اسمی داشت که تهگیو بود خودتم توش بودی نقش منفی بودی 🤧😂💔

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان