چالش ۳۰ روز با آیدولت

سلام 🙋‍♀️

خب باید بگم بعد از تلاش های فراوان به این نتیجه رسیدم توی این چالش شرکت کنم و برای انجام این چالش چوی سوبین رو انتخاب بکنم 😁

 


روز اول: آیدولت با عینک 👓

خرگوش کیوت *-*


روز دوم:  خنده ‌ی آیدولت 😁


روز سوم: آیدولت در حال نوشیدن 🥤

وقتی داشتم دنبال این عکس می گشتم کلی عکس از یونبین دیدم و کلا یادم رفت دنبال چی بودم و بجاش کلی سافت شدم باهاشون 🥺😂🌱


روز چهارم: آیدولت با لباس مشکی ⬛

*-*


روز پنجم: آیدولت قبل از دبیوش 


روز ششم: آیدولت با دوستاش


روز هفتم: آیدولت با لباس آبی 🟦


روز هشتم: سلفی از آیدولت


روز نهم: آیدولت با صورت کیوت

چرا این عکسش انقدر قشنگه؟*-*


روز دهم: آیدولت با کلاه🧢

پلیس خرگوشی؟🐰👮‍♂️😂


روز یازدهم: آیدولت توی رادیو شو🎙سوبین و چوب جادو 😂


روز دوازدهم: آیدولت با حیوون خونگیش 

عکس از سوبین و اودی هم هم پیدا نکردم پس فقط عکس اودی رو گذاشتم👩‍🦯🦔

*اودی جوجه تیغیه سوبینه که توی خوابگاه زندگی میکنه تا جایی که میدونم، فندوم هم داره که خود سوبین اسم فندومش رو انتخاب کرده ولی یادم نیست چی بود😂*


روز سیزدهم: آیدولت با لبخند 🙂

دلم برای موهای بنفش سوبین تنگ شده :")


روز چهاردهم: آیدولت با حیوونا


روز پونزدهم: مدل موی مورد علاقت از آیدولت💇‍♂️

 

کلا من موهای سیاه سوبین رو دوست دارم البته بیشتر موقع ارای ران اوی که عکس مورد نظر را نیافتم ولی به عکس اول پست هم میتونین علاوه بر این مراجعه کنید👩‍🦯


روز شونزدهم: گیف مورد علاقت از آیدولت

🥺🥺🥺


روز هفدهم: آیدولت توی هواپیما 🛩

فقط همین عکسو پیدا کردم*-* 


روز هجدهم: آیدولت با فناش

چرا وقتی برای این چالش دنبال عکس میگردم نمیتونم یه عکس درست حسابی پیدا کنم؟😐😂


روز روز نوزدهم: آیدولت توی ماشین 🚙

ایدولم هم توی ماشینه دیگه 😐😂🚙


روز بیستم: آیدولت در حال کتاب خوندن📖

در حال کتاب خوندنه مثلا دیگه 😂😅💅


روز بیست و یکم: آیدولت در حال رقصیدن

فاری اف شامپو💅


روز بیست و دوم: هات ترین عکس از آیدولت 

سوبین کلا برای من کیوته 🤧💅


روز بیست سوم: ادیت عکس مورد علاقت از آیدولت یا ادیت ویدیو مورد علاقت از آیدولت

حیحی😂💅


روز بیست و چهارم: آیدولت بدون میکاپ

قربونش برید🤧


روز بیست و پنجم: آیدولت در حال خوندن

عکسشو هنگام خوندن گذاشتم... همینم خوبه دیگه🤦‍♀️😂👩‍🦯


روز بیست و شیشم: آیدولت در حال گریه کردن

😭😂👩‍🦯


روز بیست و هفتم: مود ترین عکس آیدولت

کلون فور اور🤡😎😂✌


روز بیست و هشتم: آیدولت در حال غذا خوردن

قیافشو فقط🤧😂 چرا انقدر خشن پسرم؟😂👩‍🦯


روز بیست و نهم: آیدولت با کسی که شیپ میشه و کسی که به عنوان فرند شیپش میکنی

خب من دقیق نگرفتم که چه عکسی باید بزارم... ولی عکس سوبین رو با کسی که خودم شیپ میکنم گذاشتم 😂👩‍🦯خودم میدونم که این عکس ادیته🧘‍♀️

خودم میدونم یکم بی ربط و غیر منطقی به نظر میرسه...ولی خب هر کی هر چی دوست داره شیپ کنه منم کیوسوب شیپ میکنم🤧😂👩‍🦯


و در نهایت روز سیم: ۴ تا عکس مورد علاقت از آیدولت 

به طور رندوم ۴ تا از عکساییش رو که دوست داشتم رو انتخاب کردم😂👩‍🦯


به پایان اومد این دفتر/ حکایت همچنان باقیست

خب و اما اعلام میکنم که این چالش هم بالاخره تموم شد🤧

با تشکر از سازنده چالش و کسایی که چالش رو دنبال کردن و البته خودم😂🧘‍♀️👩‍🦯

 

منبع

وای مادررررررر

چرا من انقدررررررر این پسر رو دوست دارممممم؟؟؟؟؟؟

 

+ بی زحمت کد امنیتی رو بردار *-*

چون دل همه رو برده*-*؟ لیدر کیوت توباتو😂


+ اوکی 🙂

حخخهعغفیسقظطزراتنجهعفعسغشظحجخهعغفزرذد

عشق رو مخ >_<

 

خرگوش غول پیکر😂

😍🤩💕

یادت میاد گفتم قبل از فن انهایپن هیتر بودم :") 

برای تی اکس تی هم همین طور بود 

تا دو سه ماه اول که از سوبین خوشم نمی اومد 

ولی الان فقط رومخمه :")))))

 

پروسه از هیتر به فن تبدیل شدن گذروندی پس 😂😂😂

دقیقا 

برای همین وقتی یه نفر هیت میده 

درک میکنم 

نادونه 

یه تعوری هست که میگه شما وقتی از چیزی خیلی متنفر باشید و درباره تنفرتون از اون حرف بزنید یعنی ته دل عاشقشید 

من که برام ثابت شد :)

احساس میکنم که شخصیت خیلی با درک و فهمی داری🙂


چه جالب *-*

شخصیتم ؟؟ 

میدونی خب به نظر من انسانا فقط باید سرشون داخل کار خودشون باشه 

تا وقتی که کسی بهشون اسیب نزده حق ندارن دخالت کنن 

ولی حیف که کسی این رو نمیفهمه 

هیتر ها هم همین اند 

اطلاعاتشون درابره کیپاپ مثل فن هاست ولی اونا هیت میدن چرا ؟؟ 

چون فکر میکنن باید بقیه رو اصلاح کنن :///

(ولی وقتی یه نفر کن چرا این پسرا موهاشون رو رنگ میکنن تبدیل به شن های کویر لوت نکنیدشون خواهشا چون واقعا بعضی ادم ها نمی دونن این دسته هیتر نیستن ) 

 

مشتاق شدم بیشتر باهات آشنا بشم 🙂😂🌱


واقعا اگه تا وقتی که نیاز نبود بقیه توی کار همدیگه دخالت نمیکردن خصوصا وقتی چیزیه که بهشون مربوط نیست خیلی خوب میشد.

🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

کیوتک مادر هق هقممم

🐰🐇😍😍🥰🥰


شوکو احیانا اینجا کیوسوب شیپر در بساط نداریم؟😐😂👩‍🦯

کیوسوب؟؟😶

کاپل کی و کیه اصن؟😂

کیو(د بویز) و سوبین (تی اکس تی) 😂😂😂😂👩‍🦯👩‍🦯

عاو😐💔

خیر در بساط نداریم :/

جاست یونبین و بنگکیو TT

همینم خوبهㅋㅋㅋㅋ

ولی من یه روزی از دست کیوسوب میمیرم ㅠㅠ

مگه مومنت دارن؟:")

به طور مستقیم فقط یه مصاحبه موزیک بنکه :)

ولی کلی وسیله کاپلی دارن که زیاد ازشون استفاده کردن به مراتب
 از جمله دستبندای دست سازی که  کیو درست کرده ...🔫
ایم سو فاین :>
اگه بخوام دربارشون بگم تا صبح طول میکشه فقط در این حد بگم که احتمالا با هم قرار میزارن
فنا خیلی چیزا کشف کردن
😐😂👩‍🦯🔫

نه مرسی نمیخاد بگی :/😂

و بعید میدونم از دو تا گروه مختلف قرار بزارنا😶😶😶😶

خیلی اوقات وسیله مشترک استفاده میشه اخه😶

🙂😂

شاید🚶‍♀️🔫
اره میدونم 😂
اینم کلا مثل بقیه شیپای کیپاپه😂👩‍🦯

واییییی این دیگه چ سمیههههههه😐🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍫

😂😂😂💅👩‍🦯

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان