چالش ۳۰ روزه‌ی آهنگ 🎶

روز اول - آهنگ مورد علاقت

Run Away - TXT

+آهنگیه که باهاش موا شدم و واقعا از هر لحاظی دوستش دارم و تقریبا هر روز بهش گوش میدم🌱🔫


روز دوم - آهنگی که کمتر از بقیه آهنگ های مورد علاقت دوستش داری

In The Air - VICTON

+چون که سوبین تقریبا هیچ پارتی توی این آهنگ نداره کمتر از بقیه آهنگ های مورد علاقم، دوستش دارم😐💔👩‍🦯


روز سوم - آهنگی که تو رو خوشحال میکنه

Don't Fight The Feeling - EXO

+آهنگ با نشاطیه و البته حضور لی هم در خوشحال شدنم بی تاثیر نیست 🙂😂


روز چهارم - آهنگی که تو رو ناراحت میکنه

Let Go - BTS

+ فقط اینکه بنظرم خیلی غمگینه و حتی بعضی اوقات که گوشش میکنم بعض میکنم 🥺😢


روز پنجم - آهنگی که تو رو یاد یه شخص خاص میندازه

Hello Stranger - STRAYKIDS 

+:")


روز ششم -  آهنگی که تو رو یاد یه مکان خاص میندازه 

Into The I-LAND - IU

+ دلم برای آیلند تنگ شده 🥺


روز هفتم - آهنگی که تو رو یاد یه اتفاق خاص میندازه

Woflgang - STRAYKIDS 

+طبیعتا با این آهنگ یاد بردشون توی کینگدام میفتم و چی از این خاص تر؟ XD


روز هشتم - آهنگی که کل متنش رو بلدی

Mayday - VICTON

+ آهنگ های زیادی بود که تقریبا لیریکشون رو کامل بلدم ولی خب فکر کنم این رو یکم بهتر بلد باشم👩‍🦯


روز نهم - آهنگی که میتونی باهاش برقصی

Dracula - T1419

+دنسش رو تقریبا کامل بلدم💃


روز دهم - آهنگی که باعث میشه خوابت ببره😴

(Serendipity - JIMIN(BTS

+قبلا عادت داشتم قبل از خواب به این آهنگ گوش بدم💤


روز یازدهم - یه آهنگ از گروه مورد علاقت

Frost - TXT

+ خب همون طور که احتمالا میدونید گروه مورد علاقه من تی اکس تیه و یکی از آهنگایی رو که جدیدا زیاد بهش گوش میدم رو انتخاب کردم، اون تیکه I'm in the chaons now رو خیلی دوست دارم🙂😁😂


روز دوازدهم - یه آهنگ از گروهی که ازش متنفری

+ ولی من از هیج گروهی متنفر نیستم! پس آهنگی هم درکار نیست ازشون *-*


روز سیزدهم - آهنگی که برات گیلتی پلژره

Drip - SUPER M

+ نِوِر مایند پلیز 🤧😂👩‍🦯


روز چهاردهم - آهنگی که کسی انتظار نداره دوستش داشته باشی

7Rings - ARIANA GRANDE 

+ از اونجایی که کیپاپرم و فقط کیپاپ گوش میدم احتمالا کسی انتظار نداره من آهنگی غیر از آهنگای کیپاپ دوست داشته باشم که تقریبا هم همینطور هست ولی این آهنگ جزو استثناعاته 😅😂👩‍🦯🦔


روز پونزدهم - آهنگی که تو رو توصیف میکنه

Crown - TXT

+انتخاب آهنگ امروز از همه سخت تر بود ولی آهنگی که شااااید گزینه بهتری باشه از لحاظ های مختلف رو انتخاب کردم...👩‍🦯🌱


روز شونزدهم - آهنگی که قبلا دوستش داشتی ولی الان ازش متنفری 

+ تقریبا همه آهنگ هایی که قبلا دوست داشتم(مثلا بیش از ۱ یا ۲ سال پیش منظورمه) الان ازشون خوشم نمیاد... فکر کنم بخاطر اینکه قبلا کمتر به محتوای آهنگ ها توجه میکردم ولی الان نه.


روز هفدهم - آهنگی که اغلب از رادیو میشنوی 

+ من اصلا به رادیو گوش نمیکنم😐😂🔫


روز هیجدهم - آهنگی که آرزو میکنی از رادیو بشنوی

Mixtape: OH - STRAY KIDS 

+ احساس میکنم اگه از رادیو پخش بشه حس خوبی به همه میده... هیچی نباشه آهنگیه که هیونجین باهاش برگشته:>


روز نوزدهم - یه آهنگ از آلبوم مورد علاقت

Flip A Coin - VICTON

+ بین چند تا آلبوم مونده بودم که در نهایت آخرین آلبومه ویکتون رو از بینشون انتخاب کردم و این ترکم یکی از مورد علاقه هام توی این آلبومه 


روز بیستم - آهنگی که وقتی عصبانی ای بهش گوش میدی

What Do You Think? - AGUST D

+ این آهنگ عالیه🦉


روز بیست و یکم - آهنگی که وقتی خوشحالی بهش گوش میدی

Angel Or Devil - TXT

+ معمولا وقتی خوشحالم بیشتر به اون آهنگایی از تی اکس تی گوش میدم که یه وایب شادی دارن


آهنگی که وقتی ناراحتی بهش گوش میدی

Circle - VICTON


آهنگی که میخوای توی عروسیت پخش بشه 

(Euphoria - JUNGKOOK (BTS

+ من اصن ترجیح میدم هیچ وقت عروسی نکنم😐💅 ولی به طور پیش فرض در نظر بگیریم آهنگ قشنگی برای پخش شدن توی عروسیه که آرمی یا کیپاپره😂👩‍🦯


آهنگی که میخوای توی مراسم خاکسپاریت پخش بشه

Time Of Sorrow - VICTON

+ آهنگه یجوری بنظر میاد که انگار لاو سانگه‌‌‌... ولی در اصل قرار بود آهنگ خداحافظی باشه :]


روز بیست و پنجم - آهنگی که باعث خندت میشه

The Tortoise and the Hare - STRAY KIDS 

+ اگه بهش گوش بدید و معنیش رو بخونید امکان نداره پخش زمین نشید 🤦‍♀️😂 جاست اخرش که خودشونو تشویق میکنن😂👩‍🦯


روز بیست و شیشم - آهنگی که میتونی با ساز بنوازی(کلمه دیگه ای نیافتم:/)

+من کلا بلد نیستم ساز بزنم🤧😂👩‍🦯


روز بیست و هفتم - آهنگی که آرزو میکنی بتونی اجرا کنی

I & Credible - I-LAND

+ انقدر توی دوران آیلند و بعدش این آهنگ و اینتو د ایلند رو شنیدیم بهشون وابسته شدم🤧😂👩‍🦯


روز بیست و هشتم - آهنگی که باعث میشه احساس گناه کنی

Fake Love - BTS

+ نمیدونم چرا یهو این به ذهنم رسید 😐🤧😂


روز بیست و نهم - یه آهنگ از کودکی تو

Nemishe - SHAHROKH

+ چیه؟ پشماتون ریخت؟😂 این آهنگ، اهنگ مورد علاقه کوچیکی های منه(حدود ۴،۵ سالگیم) واقعا خیلی دوستش داشتم... هنوزم دوستش دارم؛ الانم دوباره بعد از چندسال دارم بهش گوش میدم حس نوستالژی داره🤧😂👩‍🦯


روز سیم - آهنگ مورد علاقت توی پارسال همین موقع

Fake Love - BTS

+ قبلا مثلا همین پارسال که فندوم اولم ارمی بود طبیعتا آهنگای بی تی اس رو خیلی گوش میدادم و دوست داشتم(هنوزم بیشترشون رو دوست دارم) و خب فیک لاو هم اهنک مورد علاقم بود و هنوزم یکی از مورد علاقه هامه

++ اینکه دوبار یه آهنگ رو انتخاب کردم که مشکلی نداره؟ به هر حال...


خب این چالش تموم شد

با عرض تشکر و خسته نباشید خدمت خودم😁😂

و البته کسایی که چالش رو دنبال کردن😁🍭

و البته ممنون از شوکو(ننه شوکوی خودمه😌😂)

که اولین بار این چالش رو توی وب اون دیدم (که البته خودش هنوز تمومش نکرده 😂👩‍🦯)

و علاقه مند به شرکت توش شدم🙂🧘‍♀️

وای هارتمممم

فوق العادسسس

ران اوی یه چیزی فراتر از فوق العادس برای من 🤩😂

واییییی من با آهنگ Frost یک خاطره مسخره دارم😐😂💔

قبل از یک آزمونی با خودم گفتم « هی بعد از آزمون یک جیغ درست و حسابی باید بزنی تا خستگی این امتحان از تنت در بیاد » اما بعد از آزمون این کار رو نکردم و به جاش اومدم آهنگای آلبوم جدید رو گوش دادم صدا رو هم تا آخر زیاد کردم.. خلاصه رسید به آهنگ Frost که کل خونه رو گذاشت رو سرش😐 و تا حدود یک ساعت بعد هم داشتم گوشش میکردم😂 تمام جیغ و داد هایی که دلم میخواست بزنم رو پسرا تو این آهنگ زده بودن برا همین خیلی این آهنگ برام خاصه و هر موقع میخام جیغ بزنم این آهنگ رو با صدای زیاد پلی میکنم😐😂🍭 نمیدونم چرا ولی خیلی بهم کیف میده😐🧃

منم خیلی دوستش دارم وقتی بهش گوش میدم کیف میکنم 😂😂😂😂

عههه من فک میکردم این چالش فقط درمورد کیپاپه😅🤧😂

نه نیست در زمینه سبک های مختلف آزاده 😂👩‍🦯

یااااااا خدااااا کی رسیدی روز 26 @______@

تازه من ۴-۵ روزه گذشته چالش رو آپدیت نکردم چون حوصله نداشتم  وگرنه تا حالا تموم شده بود😂💅

دمت گرم بخدا @_@

اونوخ من نزدیک شیش ماهه هنوز روز 12/13 عم😐😂

من به جز چند روز گذشته هر روز مثل بچه گل میومدم چالشو آپدیت میکردم😌😂👩‍🦯

درود بر تو😂

😂🧘‍♀️💅

راستی سانبین فرزندم یچیزی

وقتی میخای یه پستی رو آپدیت کنی و یچیز جدید بهش اضافه کنی اگه زمان انتشار پست رو تغییر بدی بهتره

تو همون صفحه‌ی ویرایش پست

باکسای سمت چپ دومی از بالا (اونی که بعد کلمه های کلیدی یا یچیز اینطوریه) اون مربوط به زمان انتشار پسته

اگه میخای پستت دوباره برای کسایی که فالوت کردن بیاد بالا میتونی دو تا کار کنی یکی اینکه تیک منتشر شده رو برداری و برای یک دیقه‌ی بعد انتشار در اینده بزاری یا اینکه همون منتشر شده بزاریش ولی زمانش رو به یک دقیقه‌ی قبل تغییر بدی

میتونی همین دقیقه‌ای که هستی رو هم بزاری اما بخاطر بحث ثانیه و اینا یکم اذیت میکنه بیان :/

و یچیز دیگه پستی اگه پیشنویس باشه و بعد انتشارش بدی تاریخ پیشنویس منتشر میشه ینی مثلا من دیروز یه پستی رو میزارم رو پیش نویس و فرداش میام منتشرش میکنم اما زمان رو تغییر نمیدم اونجوری برای کسایی که منو فالو دارن پستم نمیاد اون بالا بالاها

 

+ دیشب قبل خواب داشتم فکر میکردم حتما بیام بهت بگم *-*

بله *-*

اهان خیلی مرسی بابت توضیحاتت🐥💕

+ با تشکر ننه شوکوی گلم🙂😂💖

فهمیدی یا بد توضیح دادم؟TT

 

+ خاهش فرزندم😂💙

فهمیدم خیلی هم خوب توضیح دادی😁💕


خب خدا رو شکر :")

🙂💖

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان