Silent voice #1

_ اما این بار تنها چیزی که از دنیا میخوام،

آغوش گرم و قابل اعتماد توعه...

من... این بار دیگه واقعا بهت احتیاج دارم:>

*بغل سانشاین *

*محکم فشار دادن *

🫂💕

خوبی؟؟

بلی🧘‍♀️

تو چطوری؟💅

منم خوفم :))))

 

خداروشکر:]

هیتوکا دیشب یه خوابی دیدم که الان یادم اومد*-*
خواب دیدم آهنگ تی اکس تی رفته توی تاپ ۱۰ چارت هات هاندرد بیلبورد... رتبش یه چیزی بین ۵ تا۷ بود فکر کنم... یعنی میشه؟🤧 فکر کنم کامبک هم ترکونده بود... انگاری یکم توی یوتیوب نسبت به بقیه چیزا ضعیف تر عمل کرده بودیم ولی حتی اونم خوب بود🤧😂🧘‍♀️💅

خدا کنه باشیم :")

ما میتوانیم✊😁

🤧😂👩‍🦯

معلومه که میتونیم 

وای سانشاین دیشب سوکی تموم شد :")

😁💅

عه بالاخره تموم شد🧘‍♀️ فکر کنم کم کم باید شروع کنم به خوندنش البته مطمئن نیستم بتونم شبی فقط یه پارتش  رو بخونم🤧😂👩‍🦯
نمیخوام بشینم نق نق بکنم ولی... من انجل اند دویل میخواااااااااااااام👈👉🤧😂🐤

میدونی :"/

من الان واقعا تو مود خوبه نیستم (در همان دوره 7 روزه ام )

انجل اند دویل رو بنویسم گریه ات میگیره از بس غمگینش میکنم 

الان که سوکی تموم شد یکمبیشتر به فیک هام میرسم :")

سوکی الان نخونیاااا 

وقتی فول پارت اومد بخون :")

اشکال نداره فقط چند روزه(از نوع آزار دهنده:/)

به توصیه های بنگ چان هم گوش بده🤧😂 یبار توی یکی از لایواش یکی از استی ها ازش پرسید اونهایی که اون روزشونه چیکار کن چانم نشست کلی توصیه کرد که از کیسه آب گرم استفاده کنید و گرم بمونید و شکلات و چیزای شیرین بخورید و اینا... میبینی چه لیدری داریم؟🤧😂💅
نههه فعلا ننویس با انجل اند دویل باید بخندیم😂👩‍🦯
باشه صبر میکنم بعدشم همشو تو یه شب میخونم*-* میزارم یه شبی بخونم که دلم میخواست یکی برام قصه بگه... اون موقع دیگه به کسی گیر نمیدم برام قصه بگه😂💅
+یه چیزی میخواستم یادم رفت(وی بیشتر اوقات یادش میرود چه چیزی میخواست بگوید و تا یه قرن بعد هم یادش نمیاید)
++ عه یادم اومد... میخواستم بگم میخوام پاشم بدم انجل اند دویلو دوباره بخونم چون یه چیزاییش یادم  رفته دلمم براش تنگ شده برای طراحی شخصیت ها هم نیاز به مرور داستان دارم🤧😂🧘‍♀️🌱

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان