Fixed

سلام من سانبین هستم به نیو ورد خوش اومدین:>
 اگر من رو توی دنیای واقعی میشناسید و من خودم شخصا آدرس اینجا رو بهتون ندادم و مستقیما نگفتم که ورودتون به اینجا مشکلی نداره، لطفا از وبم برید بیرون چون اینجا چیزی برای شما وجود نداره.

***

اگه پست هارو میخونید و دربارشون هر صحبتی دارید خوشحال میشم بیان کنید

اما لطفا زیر پست ها کامنت های نامرتبط نفرستید (یا بعدا از پاک شدنشون ناراحت نشید)، اگه حرف نامرتبطی با پست داشتید میتونید بیاید خصوصی.

کامنت آزمایشی*

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان